انواع قهوه سبز لاغری سهله

ساخت وبلاگ

سایر خواص و ویژگی های این قرص شیاف

یکی از مهم ترین خواص و ویژگی های این محصول این است که معطر کننده واژن و از بین برنده انواع عفونت ها است و از این نظر می تواند برای سلامت جسمی بانوان بسیار مفید و موثر باشد. آن دسته از بانوانی که در ناحیه تناسلی خود با خارش، سوزش یا التهاب مواجه می شوند می توانند به سادگی با استفاده از قرص شیاف ماریانا دکتر آز این مشکل را برطرف کنند چرا که این محصول برای رفع سوزش و خارش بسیار مفید و کاربردی است. یکی دیگر از خواص بسیار مهم این محصول خاصیت ضد عفونی کننده بودن است که باعث از بین رفتن انواع قارچ ها و باکتری ها می شود و سلامت ناحیه تناسلی را تضمین می کند. این محصول را می توان به راحتی جایگزین بسیاری از محصولات شیمیایی کرد چرا که نه تنها عوارض خاصی را به همراه ندارد بلکه برخلاف بسیاری از محصولات عملکرد بی نظیری را نیز به شما ارائه می دهد.

 
قیمت قرص ماریانا دکتر آز

قرص شیاف ماریانا دکتر آز دارای ویژگی های زیادی است که در بخش های قبلی درباره آن ها صحبت کردیم ولی یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول، این است که در کنار کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار است. قیمت این قرص های شیاف نسبت به سایر انواع ژل ها و محصولات دیگری که در بازار در این زمینه وجود دارند مناسب تر است و شما می توانید با خرید آن به میزان زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. دقت داشته باشید که پایین بودن قیمت این قرص ها به علت پایین بودن کیفیت آن ها نیست و کیفیت این محصولات به طور کامل به شما تضمین داده می شود. بنابراین می توانید با خیالی راحت قرص شیاف ماریانا دکتر آز را خریداری کرده و از آن برای درمان مشکلات ناحیه تناسلی و داخل رحم خود استفاده کنید.

در رابطه با نوع عملکرد و اینکه خواص ماراینا برای تنگی واژن چگونه است اطلاعات مفیدی نیز در سایت ساعد نیوز منتشر شده است که می توانید از اینجا انرا مکطالعه کنید : اینجا کلیک کنید
راهنمای خرید قرص شیاف ماریانا دکتر آز

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به خرید قرص ماریانا دکتر آز می باشید، باید بدانید که انتخاب یک فروشگاه مناسب برای خرید این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید فروشگاهی را انتخاب کنید که علاوه بر قیمت مناسب اصل بودن محصولات را نیز به شما تضمین دهد. در حال حاضر محصولات تقلبی زیادی در بازار در حال فروش با قیمت بسیار پایین هستند که به هیچ وجه نباید از آن ها استفاده کنید چرا که استفاده از آن ها می تواند مشکلات زیادی را در آینده به وجود بیاورد. فروشگاه اینترنتی ما یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه فروش قرص های شیاف ماریانا دکتر آز فعالیت دارد. شما می توانید این قرص ها را با مناسب ترین قیمت ممکن از طریق فروشگاه اینترنتی ما خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. ما در سایت خود خدمات متنوعی را به شما ارائه داده ایم که می توانید با مراجعه به بخش های مختلف بیشتر با این خدمات آشنا شوید.

 

https://manotokharid.com/product/%d9%82%d8%b1%d8%b5-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d9%81-%d9%85%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a2%d8%b2/

انواع قهوه سبز لاغری سهله...
ما را در سایت انواع قهوه سبز لاغری سهله دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی greencoffee بازدید : 74 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 14:50

از خواص درمانی و بی نظیر قارچ گانودرما غافل نشویم

 

قارچ گانودرما یکی از بهترین و مفیدترین قارچ های طبیعت است که از طب سنتی آسیای جنوب شرقی به ایران زمین آمده و مورد استقبال مردم واقع شده است. این قارچ دارای خواص درمانی شگفت انگیزی است و در ترجمه بسیاری از جوامع به قارچ جان افزا مصطلح می باشد. در چند سال اخیر مصرف این قارچ به دلیل باورهای ناصحیح و عدم آگاهی از خواص شگفت انگیز آن، رونق امروزی را نداشت؛ با روشن شدن خواص منحصر به فرد این ماده طبیعی، عرضه و درخواست های مردمی به شدت افزایش یافته و مصرف این قارچ به منظور درمان های دارویی رو به گسترش می باشد. نکته بسیار مهم در مورد این قارچ، تهیه نمودن قارچ از مراکز خرید و سایت های معتبر می باشد که ریسک سمی بودن و خطرات ناشی از آن را کاهش داده و به صفر می رساند.
قارچ و خواص باورنکردنی آن

قارچ ماده ای با تنوع بسیار فراوان و خواص بی نظیر و بسیار زیادی است که به دو شکل سمی و خوراکی در طبیعت یافت می گردد. خواص بی نظیر و استقبال زیاد مردم از این ماده غذایی منجر به راه اندازی تعداد زیادی از کارگاه های تولید و پرورش قارچ گردیده است. استخراج برخی از آنتی بیوتیک ها از قارچ ها مهمترین و اصلی ترین کاربرد این مواد طبیعی در صنعت داروسازی می باشد. قارچ منبع غنی از پتاسیم، سلنیوم، ریبوفلاوین و نیاسین بوده است و گزینه بسیار خوبی برای بانوان زیبایی دوستی می باشد که به سلامت پوست و موی خود بسیار اهمیت می دهند. قارچ به دلیل داشتن میزان زیادی از ویتامین B5 منبع غنی و مناسب به منظور تقویت ریشه و بنیان مو می باشد و از ریزش موهای غیر ژنتیکی پیشگیری می نماید. قارچ سرشار از آنتی اکسیدان و املاح معدنی است و در پیشگیری از سرطان بسیار موثر می باشد. گسترش دانش بررسی قارچ ها به عنوان داروی گیاهی منجر به کشف گروه عمده ای از قارچ ها با خواص متفاوت به عنوان درمان های دارویی شده است که یکی از آنها قارچ گانودرما می باشد.

(تصویر ۱)
قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما تاریخچه ای ۵۰۰۰ ساله دارد و از جمله غذاهای سلطنتی و محبوب پادشاهان و امپراتوری های آسیای شرقی بوده است. کشف خواص درمانی این قارچ در چین و ژاپن، آن را به اکسیر معجزه آسا و جوانی مشهور ساخته و مصرف آن یکی از اهداف درمانی مردمان شرق آسیا به ویژه چشم بادامی ها می باشد. قارچ گانودرما دارای کلاهکی قرمز، زرد و یا قرمز مایل به قهوه ای است و منبع اصلی کشت و پرورش آن در کشور چین می باشد. این قارچ به ندرت در طبیعت به شکل خودرو و یا وحشی یافت شده و تنها راه ازدیاد و گسترش آن کشت و پرورش مصنوعی می باشد. استفاده و کاربرد این قارچ پس از رونق یافتن و استقبال مردم از طب سنتی گسترش یافت. امروزه استفاده از این قارچ پا به کشورهای اروپایی و امریکایی نهاده و یکی از منابع اصلی در لوازم آرایشی و بهداشتی، مکمل های غذایی، نوشیدنی ها و محصولات دارویی می باشد. گسترش استفاده از این قارچ منجر به درآمدزایی بسیار بالا در جوامع مختلف گردیده و افزودن آن به مواد آرایشی و بهداشتی مانند شامپوها، خمیردندان، لوسیون ها و کرم ها از اصلی ترین راه های کسب درآمد با قارچ گانودرما است.

(تصویر ۲)
افزودن قارچ لوسیدوم گانودرما به انواع نوشیدنی ها

افزودن این قارچ به قهوه در فیلیپین ایده ای بسیار خلاق و درآمدزا به شمار می آید. با اینکه قارچ گانودرما عوارض جانبی شدید و قابل توجهی ندارد ولی تحقیقات نشان داده است، افزودن این قارچ به قهوه، عوارض جانبی احتمالی و خفیف آن را به شدت کاهش داده و عطر و بویی دل انگیز به آن می بخشد. گفته می شود ترکیب قارچ گانودرما با قهوه خستگی و تنش های روزانه را به خوبی برطرف نموده و حس آرامش را جایگزین می نماید. افزودن قارچ گانودرما به شکل پودر شده به انواع دمنوش های گیاهی منجر به درمان بی خوابی، استرس، تنگی نفس، تقویت حافظه، درمان بیماری های کلیوی و کبدی و دردهای مفصلی شده و خواص معجزه آسای دمنوش های گیاهی را دو صد چندان می نماید. استفاده از روغن این قارچ در چین و هندوستان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. گانودرما لوسیدوم، قارچی یکساله از تیره Ganoderma Taceae است که دارای موادی مانند استرول ها، پروتئین ها، پلی ساکاریدها، تری ترپنوئیدها و ملانین می باشد.  این قارچ دارای گونه های متفاوتی است که نمونه های آن در فرانسه، انگلستان، کانادا، آمریکای شمالی، تایوان، کره، ژاپن و چین مشاهده شده است. عمومی ترین و اصلی ترین گونه آن دارای بازیدیوکارپ (اندام حامل هاگ)  لوبیایی شکل با رنگ های قهوه ای نارنجی، قرمز، سیاه و قهوه ای، زرد و قهوه ای قرمز می باشد.  قارچ گانودرما ظاهر بسیار زیبایی دارد و به دلیل خواص معجزه آسایی که دارد، هدف اصلی اکثر مطالعات گیاه شناسی، داروسازی و طب سنتی قرار گرفته است و نتایج بسیار جالبی از این تحقیقات حاصل شده است. در گذشته های دور از این قارچ به منظور کاهش دفعات حملات صرع، تب و یرقان استفاده می گردید.

پک 20 روزه لاغری نیوشا , محصولات گانودرما لاغری, خرید سبوس برنج قهوه ای لایه دوم, قهوه سبز ۱۱۱, خرید لباس شخصیت های کارتونی, خرید قهوه سبز فوری , دمنوش چای سبز لاغری, دمنوش لاغری , دمنوش تمشک ابی بلوبری, خرید عطر و ادکلن , قهوه سبز لاغری سهله, سبوس برنج قارچ گانودرما,خرید سبوس برنج قهوه ای گانودرما, قهوه سبز گانودرما, قهوه ی سوپریم دکتر بیز,قهوه سوپریم با قارچ گانودرما,قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز,قهوه سوپریم گانودرما,قهوه سوپریم دکتر بیز,قهوه سوپریم,قهوه سوپریمو, محصولات دكتر بيز, محصولات افزایش قد, قهوه گانودرما لوسیدم, قهوه گانودرما و میگرن, خرید قهوه گانودرما برای جوش صورت, قیمت قهوه گانودرما کبد چرب, قیمت هات چاکلت دکتر بیز, خرید قهوه فوری موکا,خرید اینترنتی قهوه موکا,خرید پودر قهوه موکا, قهوه فوری لاته برای لاغری, خرید لباس بتمن برای کودکان,خرید لباس های بتمن,لباس بتمن خرید,خرید لباس بتمن اصل فروشگاه اینترنتی, سیر سیاه قیمت , سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم , سیر سیاه برای زگیل تناسلی , سیر سیاه و درمان زود انزالی , سیر سیاه و دیابت , نحوه مصرف چای تیما,

منبع :

 

http://slimmingtea24.com/product/%d9%82%d8%a7%d8%b1%da%86-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d9%84%d9%88%d8%b3%db%8c%d8%af%d9%88%d9%85/

انواع قهوه سبز لاغری سهله...
ما را در سایت انواع قهوه سبز لاغری سهله دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی greencoffee بازدید : 72 تاريخ : جمعه 21 خرداد 1400 ساعت: 0:36

معرفی و بررسی قهوه موکا گانودرما

 

امروزه قهوه ها دارای نمونه های مختلفی می باشند که بسیار با هم متفاوت هستند. یکی از انواع قهوه ها قهوه موکا می باشد. قهوه موکا دارای نمونه های مختلفی می باشند که افراد می توانند با استفاده ی یکی از برندها، نسبت به خوردن این قهوه اقدام نمایند. قهوه موکا گانودرما به عنوان یکی از قهوه های منحصر به فرد همواره مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. لذا ما در این مطلب قصد داریم تا به بررسی قهوه موکا گانودرما پرداخته و نکاتی که در مورد این قهوه وجود دارد را برای افراد مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه قصد خرید قهوه فوری کافه موکا همراه با پودر قارچ گانودرما را دارید، ما را تا پایان همراهی نماید تا نکات مهم این قهوه را برایتان آشکار سازیم.
بررسی قهوه موکا

بسیاری از افراد دوست دارند که بدانند قهوه موکا یا همان کافه موکا چه می باشد؟ در این مورد می توان گفت قهوه موکا به عنوان یکی از نوشیدنی هایی محسوب می شود که افراد در هر فصل و هر زمانی می توانند نسبت به استفاده از آن اقدام نمایید. گفتنی است افراد برای استفاده از این قهوه می ‌توانند آن را به صورت سرد و گرم مصرف نمایند. لازم به ذکر است قهوه موکا به قهوه ‌ای گفته می‌ شود که با استفاده از شیر جوشیده، شکلات و کاکائو ترکیب شده باشد و یک قهوه خوب را به وجود آورد. گفتنی است تاریخچه کشت دانه های قهوه موکا در شهری به نام موکا می باشد که این شهر در کشور یمن واقع شده است. این قهوه دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و با توجه به اینکه بازه زمانی خاصی برای استفاده از آن وجود ندارد، افراد می ‌توانند نسبت به استفاده از آن در هر بازه زمانی اقدام کنند.

 تصویر ۱
ویژگی های قهوه موکا

هر نوشیدنی که به صورت گیاهی و ارگانیک تهیه شده باشد دارای ویژگی های خاص و خواص درمانی مناسبی می باشد. گفتنی است قهوه موکا نیز به عنوان یکی از قهوه های گیاهی، دارای ویژگی‌ ها و خواص مختلفی می باشد. افراد با استفاده از این قهوه می توانند آرامش خوبی در بدن خود به وجود آورند. لازم به ذکر است استفاده از این قهوه باعث از بین رفتن سردرد های مختلف خواهد شد. همچنین افراد می توانند با استفاده از قهوه موکا همراه با پودر قارچ نسبت به تقویت حافظه ی خود اقدام نموده و در برابر آلزایمرهای مختلف بدن خود را مقاوم نمایند. این قهوه می ‌تواند به تنظیم قند خون افراد نیز کمک و همچنین فشار خون آن ها را نیز تنظیم نماید. این قهوه می ‌تواند بر افزایش تمرکز و بالا بردن سطح هوشیاری افراد تاثیر گذار باشد.

افراد می ‌توانند در صورت داشتن مشکلات پوستی با استفاده از قهوه موکا که با پودر قارچ تلفیق شده است، نسبت به از بین بردن مشکلات پوستی خود اقدام نمایند. افرادی که دارای بیماری‌ های قلبی و عروقی می باشند، می توانند با استفاده از آن این بیماری ها را کاهش دهند. همچنین این قهوه برای درمان پارکینسون مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می‌ گیرد. گفتنی است این قهوه برای زنان باردار و شیرده و افرادی که با پیوند اعضا زندگی می ‌کنند، ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد. توصیه ی ما این است که این قهوه را در صورت داشتن مشکلات گفته شده با مشورت پزشک خود استفاده نمایید.

 تصویر ۲
بررسی قهوه موکا گانودرما

همانطور که در متون بالا به آن اشاره شد، قهوه ها دارای نمونه های مختلفی می باشد که افراد می ‌توانند با استفاده از آن نسبت به بهره‌ مندی از خواص و مزایای که دارد، بپردازند. قهوه موکا گانودرما به عنوان یکی از قهوه های منحصر به فرد و برندهای با کیفیت همواره برای بسیاری از افراد، مورد استفاده می باشد. لذا گانودرما، قهوه موکا را با یک نوع آوری جالب با استفاده از پودر قارچ برای افراد تهیه کرده است. از ترکیبات این قهوه می توان به تلفیق پودر قهوه، کاکائوی فرآورده شده، خامه، شکر، پتاسیم فسفات، دی اکسید سیلیکون، پودر قارچ و پودر ریشه یا همان گانودرما لوسیدم اشاره کرد. لذا این قهوه دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی است که در متون بالا به این خواص اشاره شد. توصیه ما این است در صورت علاقه مندی به استفاده از قهوه موکا، حتماً قهوه موکا گانودرما را مورد توجه قرار دهید.

 

منبع :

 

http://slimmingtea24.com/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%85%d9%88%da%a9%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%a7%d8%b1%da%86-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/

انواع قهوه سبز لاغری سهله...
ما را در سایت انواع قهوه سبز لاغری سهله دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی greencoffee بازدید : 76 تاريخ : دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت: 13:40

قهوه سبز را چگونه دم کنیم

 

قبل از اینکه به نحوه درست کردن قهوه سبز بپردازیم بهتر است با این نوع قهوه و مکمل های لاغری ان بیشتر آشنا شویم تا بتوانیم در ادامه به طرز تهیه قهوه سبز برای لاغری به منظور تاثیرات بیشتر دقت بیشتری نماییم. قهوه که دارای دو نوع سبز و معمولی است این روزها بسیار در تبلیغات و کمپانی های تولید کننده مکمل های لاغری استفاده می شود. این که قهوه لاغر کننده سبز و معمولی و یا مکمل هایی که در ساختارشان از این دونوع قهوه و بالاخص قهوه ی سبز استفاده میشود , کدامیک تاثیر بیشتری در لاغری دارد جای بحث فراوانی است که در ادامه به طور مجمل و مختصر به آن خواهیم پرداخت.

زمانی که شما به درست کردن قهوه سبز می پردازید و به صورت دم کرده این قهوه را مورد استفاده خود قرار می دهید می توان به طور مسلم بیان نمود که دارای تاثیرات بهتر و عوارض کمتری نسبت به مکمل های آن خواهد داشت. شاید در بسیاری از تبلیغات از واژه قهوه لاغر کننده سبز در محصولاتشان استفاده شده باشد و تاثیر انها در لاغری نیز تا حدودی تاثیر گذار باشد ولی یقینا هرچیزی به صورت طبیعی و خالص دارای تاثیرات به نسبت بیشتری خواهد بود. مسلما طرز تهیه قهوه سبز برای لاغری به مراتب راحتر و شاید کم هزینه تر از مکمل های قهوه لاغر کننده سبز بوده و می توان با خیال راحتر به مصرف آن نیز اقدام نمود.

روش های رایج برای درست کردن قهوه لاغری سهله

امروزه در بسیاری از رسانه های اجتماعی از روش درست کرده قهوه سبز به شکل و شیوه های گوناگون صحبت به میان امده و اینکه کدام روش اصولی تر و دارای تاثیر گذاری به مراتب بهتری است جای بحث و سوال است و همچنان نتایج کافی در این رابطه منتشر نشده است ولی ما به چند روش بسنده می کنیم و بصورت مختصر نحوه درست کردن قهوه لاغر کننده سبز را برای شما شرح می دهیم.

جوشاندن قهوه لاغر کننده سبز در قهوه جوش

شاید این رایج ترین روش درست کردن قهوه سبز در اکثر مناطق باشد . در این نوع از طرز درست کردن قهوه سبز ابتدا به اندازه فنجان که معمولا یک فنجان انتخاب می شود می توان مقدار یک قاشق مرباخوردی پودر قهوه لاغر کننده سبز( البته خود قهوه سبز باید آسیاب شده و تبدیل به پودر گردد) را به آب جوش اضافه نموده ودر قهوه جوش ریخته و به مدت ۱۵ دقیقه منتظر دم کشیدن ان ماند بعد این زمان قهوه آماده شده را از صافی عبور داده و بعد خنکی ان, میل نمایید.

جوشاندن قهوه لاغر کننده سبز در شیرداغ کن

در این روش اگر قهوه جوش در دسترس شما نیست می توانید از شیر داغ کن یا قوری برای درست کردن قهوه سبز استفاده کنید مانند روش قبل مواد قهوه لاغر کننده سبز را اماده کرده و در داخل شیر داغ کن بریزید در قهوه معمولی اغلب از شکر برای شیرین کردن استفاده می شود ولی چون چای قهوه سبز نوعی لاغرکننده محسوب می شود در نتیجه اضافه نکردن شکر عاقلانه تر است مخلوط حاصل را روی گاز گذاشته و منتظر آماده شدن باشید فراموش نکنید که پس از قرار دادن روی گاز از هم زدن قهوه ی سبز لاغری و آب خودداری کنید . بعد دقایقی خواهید دید که عطر قهوه سبز در فضای آشپزخانه منتشر می شود در این زمان باید منتظر بالاآمدن قهوه از شیر داغ کن باشید زمانی که این حالت رخ داد یعنی قهوه شما آماده است و می توانید پس از خنک شدن و ریختن در فنجان ان را میل نمایید. نکته مهم اینکه جوشیدن قهوه لاغر کننده سبز روی حرارت مناسب نیست چرا که خواص آن به مراتب کمتر خواهد شد باید حالتی دمنوش مانند به خود بگیرد چرا که نسبت به قهوه معمولی ملایم تر و رقیق تر خواهد بود.

طریقه درست کردن قهوه سبز به صورت کیسه ای

این روش درست کردن قهوه سبز راحترین گزینه می باشد که مقداری اب را جوشانده در فنجان یا لیوان ریخته و سپس یک تی بک یا قهوه لاغر کننده سبز کیسه ای را داخل ان قرار داده چند دقیقه صبرنموده و قهوه اماده شده را میل نمایید.

 

قهوه سبز لاغری سهله , قهوه ی سبز سهله , دمنوش لاغری سهله , چای سبز سهله , چای لاغری سهله , دمنوش سهله

 

انواع قهوه سبز لاغری سهله...
ما را در سایت انواع قهوه سبز لاغری سهله دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی greencoffee بازدید : 70 تاريخ : پنجشنبه 3 خرداد 1397 ساعت: 14:11

آیا قهوه‌ ی سبز لاغرکننده است؟

کم کردن وزن٬ چربی سوزی و رسیدن به تناسب اندام دغدغه ای است که در سرتاسر دنیا مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند. برای کاهش وزن روش های گوناگونی پیشنها می شود اما اخیراً مکمل‌هایی با نام دمنوش قهوه سبز سهله وارد بازار شده است که ادعای چربی‌سوز می‌کند. شاید افراد زیادی هستند که به دنبال لاغری بی دردسر و راه های سریع هستند. با ادعای تولیدکنندگان مکمل‌های قهوه سبز این گیاه دارای اثرات کاهش وزن است. علت اصلی کاهش وزن با مصرف قهوه معمولی محتوای بالای کافئین آن است.از ویژگی های که کافئین قهوه سبز می توان به تحریک چربی سوزی٬ سرکوب چربی‌سازی در بدن٬ افزایش سطح انرژی بدن و اثرات گرمازایی اشاره کرد. در حقیقت کافئین موجود در قهوه سبز لاغری بسیار کمتر از قهوه معمولی است. در حدی که نمی توان علت اثرات لاغری این گیاه را به کافئین آن نسبت داد. در واقع مواد شیمیایی دیگری مانند کلروژنیک اسید موجود در این گیاه علت اثرات لاغرکننده آن است.
آیا قهوه سبز لاغر کننده است
مصرف قهوه سبز رژیمی با تاثیری که بر کاهش اشتها و ایجاد سیری می کند باعث کاهش وزن شده و به تناسب اندام کمک می کند. از خواصی که نوشیدنی قهوه سبز اصل در این زمینه دارد چربی‌سوزی قوی و کاهش اشتهای موثر است. این نوشیدنی سریع‌الاثر بوده و کاهش وزن باور نکردنی به دنبال دارد. با مصرف قهوه می توان از خواص انرژی‌ دهنده آن در طول روز بهره برد. روش های طب سنتی و داروهای گیاهی برای لاغر شدن نسبت به داروهای شیمیایی عوارضی به همراه ندارد. متاسفانه این روزها بازار پر از داروهای شیمیایی شده که مژده ی لاغری و کاهش وزن را به مخاطبان می دهد. مسلما مواد شیمیایی خطرات و عوارض جانبی فراوانی به همراه دارد. در حالی که طب سنتی با استفاده از روش های درمانی گیاهی و سالم درمان موثرتری را پیشنهاد می کند. شاید در میان شلوغی بازار دارو و روش های رسیدن به تناسب اندام انتخاب سخت باشد اما با کمی تحقیق و مشورت با افراد متخصص مطمئنا قهوه ی سبز را بهترین روش خواهید دانست.
مصرف قهوه سبز لاغر کننده است
شاید این سوال برای همه پیش بیاید که آیا دمنوش لاغری سهله واقعا لاغر کننده است؟ شاید خیلی ها این نکات مثبت را تبلیغات تولیدکنندگان می دانند اما در حقیقیت قهوه ی سبز حاوی نوعی آنتی‌اکسیدان قوی است. با توجه به مطالعات انجام شده این آنتی‌اکسیدان به تنظیم فشار‌خون کمک می کند. علاوه بر این نوشیدنی قهوه ی سبز به مقاومت در مقابل انسولین و کنترل قند خون به بدن کمک می رساند. با توجه به خواص بی نظیر این ماده ی گیاهی باید به دفع شدید صفرا و به‌دنبال آن کاهش کلسترول در بدن نیز اشاره داشت. علاوه بر این موارد ذکر شده، قهوه سبز مانع جذب برخی قندها می‌شود. که در‌ نتیجه اختلال در جذب قندها، مانع ورود انرژی زیاد به بدن می شود. این نتایج بدست آمده طی تحقیقات و مطالعات انجام شده کسب شده است.

 

اما مطمئنا آزمایشات بیشتری به روی این ماده انجام می گیرد تا علت این ویزگی های معجزه گر بیشتر روشن شود. شاید سوال خیلی ها در مورد مصرف قهوه ی سرد این باشد که آیا می توان به هر اندازه در طول روز مصرف کرد؟ مطمئنا زیاده روی در هر امری پسندیده نیست. برای کسب خواص مفید دمنوش قهوه سبز نیز باید آن را در حد منطقی مصرف کرد. در غیر این صورت به جای فایده، به بدن ضرر می‌ رساند. اگر قهوه سبز بیش از اندازه مصرف شود نه تنها مفید نیست بلکه مشکلات و عوارضی را به‌دنبال خواهد داشت. مصرف افراطی این نوشیدنی باعث افزایش ماده در خون می‌شود که می تواند باعث سفت شدن دیواره قلب و عروق شود.

 

قهوه سبز لاغری , قهوه ی سبز , خرید قهوه سبز , دمنوش قهوه سبز , قهوه ی سبز لاغری , چای قهوه سبز , قهوه سبز اصل 

انواع قهوه سبز لاغری سهله...
ما را در سایت انواع قهوه سبز لاغری سهله دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی greencoffee بازدید : 102 تاريخ : دوشنبه 31 ارديبهشت 1397 ساعت: 18:38

قهوه سبز با قهوه معمولی چه تفاوتی دارد؟

قهوه به عنوان یکی از پر طرفدارترین نوشیدنی ها سالانه به مقادیر فراوانی در سراسر جهان مصرف می شود. همه ی ما با قهوه معمولی که روزانه مصرف می شود آشنا ستیم اما این روزها نام قهوه بر سر زبان ها افتاده است. شاید بعضی ها فکر می کنند قهوه سبز محصولی متفاوتی است و یا اینکه در اثر تغییر زنتیک بوجود آمده است اما حقیقتا قهوه سبز همان دانه‌های قهوه معمولی هستند که فرآیند رُست شدن هنوز روی آن ها صورت نگرفته است. دانه های سبز قهوه حاوی ترکیباتی است که به آن ها کلرژنیک اسید گفته می‌شود. کلرژنیک اسید یک نوع آنتی اکسیدان است که کاهش فشار خون و همچنین چربی سوزی را به دنبال دارد. دانه های سبز قهوه ی اولیه را رست می دهند و به رنگ قهوه ای در می آید که ما به صورت روزانه می بینیم. هنگامی که دانه‌های قهوه رُست می‌شوند بطور چشمگیری کلرژنیک اسید آن کاهش می یابد. به همین دلیل قهوه سبز سهله نسبت به قهوه‌‌‍‌های تفت شده دارای خواص بیشتری است. با این حال می توان گفت که قهوه ی سبز با قهوه های معمولی تفاوت های ویژه ای دارد و تفاوت آن ها تنها در حد تفاوت رنگ نیست.
تفاوت قهوه سبز با قهوه معمولی

ماده مؤثر موجود درقهوه ی سبز کلروژنیک اسید است که بر اساس مطالعات انجام شده این ماده به عنوان پیشگیری کننده از ابتلا به بیماری‌هایی چون بیماری‌های کبدی، سنگ کیسه صفرا، سیروز کبدی، سرطان کبد، دیابت، مقاومت به انسولین، فشار خون و یبوست و …. شناخته شده است. علاو بر این محققان از اثرات لاغرکننده قهوه سبز تاکید دارند. میزان کلروژنیک اسیدی در قهوه معمولی و هم قهوه سبز لاغری موجود است اما مقدار آن در قهوه سبز به مراتب بیشتر است. به شکلی که در هر لیتر قهوه معمولی یا قهوه سیاه ۵۰۰-۸۰۰ میلی گرم کلروژنیک اسید وجود دارد که این مقدار در قهوه سبز بسیار بالاتر از قهوه معمولی است. قهوه معمولی از کافئین بیشتری و قهوه سبز لاغری سهله از کلروژنیک اسید بیشتری برخوردار است، کافئین باعث افزایش فشار خون می شود و با مصرف قهوه معمولی انرژی در بدن افزایش می یابد. درنتیجه باعث افزایش فشار خون، ضربان قلب و فعالیت سیستم قلبی عروقی بدن می شود. اما در مقابل آن کلروژنیک اسید کاهش فشار خون را به دنبال دارد. درنتیجه قهوه ی سبز سهله به دلیل دارا بودن کلروژنیک اسید بالاتر و کافئین کمتر اثرات ضدفشار خون دارد.
تفاوت قهوه سبز با قهوه معمولی

تفاوت قهوه سبز با قهوه معمولی بیشتر از ان چیزی است که گفته شد. مقدار کلروژنیک اسیدی که در قهوه سبز موجود است نسبت به سایر قهوه های معمولی بسیار بیشتر است و به همین علت از اثرات متابولیسمی زیادی برخوردار است. علاوه بر این قهوه سبز و قهوه معمولی در مقدار کافئین تشکیل دهنده نیز با هم فرق دارند. قهوه سهله نسبت به قهوه معمولی دارای طعمی بسیار تلخ و عطری دل انگیز است. قهوه ي سبز حدود ۲۰ درصد از کافئین قهوه معمولی را در خود دارد. به همین علت قهوه سبز عوارض کافئین زیادی که در قهوه معمولی وجود دارد را ندارد و به جای آناز مقادیر بسیاری کلروژنیک اسید برخوردار است. همانطور که گفته شد قهوه سبز در واقع همان قهوه معمولی است با این تفاوت که هنوز نرسیده است و رنگ آن سبز است که نشان دهنده کال بودن و نرسیدن قهوه است. امروزه به دلیل دغدغه ی مردم برای رسیدن به وزن دلخواه و برخورداری از تناسب اندام مصرف قهوه ی سبز طرفداران زیادی ویدا کرده است. همچنین تولید کنندگان دست به تولید قرص های مکمل و نوشیدنی های مکمل قهوه ی سبز زده اند و بازار این محصول را حسابی داغ کرده اند. طعم تلخ مزه قهوه در نوشیدن این نوع قهوه به چشم نمی آید یشتر به دمنوش های گیاهی شبیه است.

 

قهوه سبز لاغری سهله , قهوه ی سبز سهله , دمنوش لاغری سهله , چای سبز سهله , چای لاغری سهله , دمنوش سهله

انواع قهوه سبز لاغری سهله...
ما را در سایت انواع قهوه سبز لاغری سهله دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی greencoffee بازدید : 94 تاريخ : يکشنبه 26 فروردين 1397 ساعت: 16:31

ترکیبات قهوه سبز و تاثیر آن بر سلامتی و لاغری

 

قهوه کال یل همان قهوه سبز در درون تر کیبات خود دارای مواد موثری است که برای سلامتی بدن مفید بوده و می تواند برای کاهش وزن و لاغری نیز موثر باشد.

در باره ی ترکیبات قهوه ای سبز و تاثیرات آن امروزه خبر های زیادی منتشر شده است،درتر کیبات قهو سبز و آنتی اکسیدانهای موجود در آن اسید کلروژنیک از مهمترین آنتی اکسیدان ها ی شناخته شده می باشد، به دبیل وجود این ماده ی موثر در ترکیبات قهوه سبز ، این ماده می تواند از ابتلا به بیماری های بسیاری مانند بیماری های کبدی مانند سیروز کبدی که در اثر تجمیع چربی در کبد به وجود می آید ،سنگ کیسه صفرا، سرطان کبد ، بیماری دیابت ، مقاوت به انسولین در بدن و…پیش گیری کند.

به دلیل وجود مقدار کمتری کافئین در ترکیبات قهوه سبز سهله نسبت به قهوه معمولی ، استفاده از آن برای بدن مناسب تر بوده وبا مصرف قهوه سبز فرد کمتر به عوارض ناشی ا کافئین موجود در قهوه دچار خواهد شد.

قهوه سبز در واقع همان قهوه نارس می باشد و به دلیل رنگ سبز آن به قهوه سبز شهرت یافته است ،قرص ها و نوشیدنی ها و عصاره های قهوه سبز از این میه ی کال سبز رنگ تهه می شوند، قهوه سبز طعمی متفاوت با قهوه معمولی دارد و بیشتر مانند یک داروی گیاهی می باشد تا یک نوشیدنی کافئین دار مانند قهوه باشد.

در ترکیبات قهوه سهله به میزان ۲۰ درصد کمتر از قهوه معمولی کافئین وجود دارد ، هم چنین اسید کلروژنیک که یک ماده ی موثر برای بدن است در ترکیبات قهوه سبز از قهوه معمولی بیشتر می باشد ، یبه همین دلیل قهوه ي سبز نسبت به قهوه معمولی مواد موثر بیشتری را برای بدن دردرون خود جای داده است.

اسید کلروژنیک که یک نوع اسید کافئیک می باشد ، در ترکیبات قهوه سبز و قهوه معمولی وجود دارد ، مقدار ۵۰۰تا ۸۰۰میلی گرم اسید کلروژنیک در تر کیبات قهوه معمولی وجود دارد ولی میزان وجود این اسید در ترکیبات قهوه سبز بسیار بیشتر است.

اسید کلروژنیک را می توان در میوه هایی مانند سیب، گلابی، بلوبری و توت فرنگی نیز مشاهده کرد، این اسید به عنوان یک آنتی اکسیدان برای سیستم عصبی عمل کرده و عواملی را که سبب ایجاد التهاب در سیستم عصبی می شوند را مهار می سازد ، هم چنین قهوه سبز به عنوان ملین نیز برای افراد مبتلا به یبوست به کار گرفته می شود.

اسید کلروژنیک وجود در ترکیبات قهوه سبز به عنوان یک صفرا آور بوده و جریان صفرا را از سمت کیسه صفرا به سمت روده افزایش می دهدو مانع از تجمع صفرا در کیسه ی صفرا می شود ، به همین دلیل از تشکیل شدن سنگ در کیسه صفرا پیش گیری می شود.

هر دانه از قهوه ی سبز سهله دارای ۶ تا ۷ درصد اسید کلروژنیک می باشد ولی این یزان در قهوه معمولی بسیار کمتر می باشد ، به همین دلیل ترکیبات قهوه سبز خاصیت ضد سرطانی داشته و قهوه سبز جزء مواد دارویی به حساب می آید، هم چنین اسید کلروژنیک موجود در قهوه سبز سبب افزایش میزان چربی سوزی در بدن شده و برای لاغری و کاهش وزن بسیار مناسب می باشد.

 

به دلیل این که ترکیبات قهوه سبز لاغری سهله دارای مقدار کافئین کمتری نسبت به قهوه معمولی می باشد ، مقدار انرژی را در بدن افزایش داده ، در نتیجه ضربان قلب و فعالیت های سیستم های قلبی عروقی نیز افزایش پیدا می کند، هم چنین اسید کلروژنیک موجود در تر کیبات قهوه سبز سبب می شود که فشار خون در بدن کاهش پیدا کند، به همین دلیل از قهوه سبز برای کاهش فشار خون استفاده ی شود.

 

 

قهوه سبز لاغری , قهوه ی سبز , خرید قهوه سبز , دمنوش قهوه سبز , قهوه ی سبز لاغری , چای قهوه سبز , قهوه سبز اصل 

انواع قهوه سبز لاغری سهله...
ما را در سایت انواع قهوه سبز لاغری سهله دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی greencoffee بازدید : 83 تاريخ : جمعه 24 فروردين 1397 ساعت: 15:00

طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری

زمانی که برای رسیدن به طعم بهتر و مناسب تر ,قهوه معمولی را که به رنگ قهوه ای است و اغلب ما آن را به این رنگ می شناسیم, در حرارت بالا تفت می دهند به قهوه سبز تبدیل می شود. استفاده از تفت در دمای بالابه منظور روش استفاده از قهوه سبز می باشد چراکه مزه اولیه آن قابل تحمل نبوده و بسیار تلخ مزه می باشد.
طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری
دلیل برتری دمنوش قهوه سهله نسبت به قهوه معمولی
وجوداسید کلروژنیک بیشتر در قهوه سبز نسبت به قهوه معمولی و قهوه ای رنگ , تاثیر زیادی در مصرف و نحوه استفاده از قهوه سبز می گذارد و دلیلی است بر ارجعیت بودن قهوه سبز لاغری نسبت به قهوه معمولی. دلیل برتری قهوه سبز به دلیل آزاد شدن گلوکز از کبد به بدن می باشد که این امر باعث سوخت و ساز و سوزاندن بیشتر چربی در بدن می شود. ولی باید با روش استفاده از قهوه سبز برای لاغری به طور دقیق آشنا شوید تا مصرف بیش از حد و خارج از مقدا ر معین دمنوش سهله , این فرایند سوخت و ساز در بدن را دچار اختلال و مشکل نکند.
طریقه استفاده از قهوه سبز
روش استفاده از چای سبز سهله برای لاغری با توجه مدت استفاده از ان
در تحقیقات علمی صورت گرفته روی تعدادی از افراد که از قهوه سبز برای رسیدن به وزن ایده ال و کم نمودن اضافه وزنشان در سال ۲۰۱۲ استفاده می نمودند نتایج زیر حاصل شد. این افراد به مدت دوازده هفته پی در پی و مداوم از قهوه سبز به تنهایی برای کم کردن وزنشان استفاده می نمودند بعد از گذشت این زمان میزان وزن انها در حدود هشت کیلو گرم کاهش یافت که مقدار قابل توجهی است. همچنین با طرز استفاده از قهوه سبز به صورت اصولی در این افراد بیماری های عروقی و قلبی کمتری نمود کرد و نتیجه بیانگر این امر بود که مصرف قهوه سبز سبب حافظت از پوست در برابر عوامل پیری زود رس نیز شده بود.
طرز استفاده از قهوه سبز و میزان مصرفی آن می تواند در بدن ایجاد عوارض نماید اگر به نادرستی و بیش از اندازه مصرف شود ممکن است تشنج عصبی در فرد ایجاد نموده و یا دستگاه گوارش رادرچار اختلال نماید پس حتما قبل از مصرف با پزشک خود در رابطه با میزان و نحوه استفاده از قهوه سهله مشورت نمایید.
طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری
طریقه مصرف قهوه سبز با توجه یه وضعیت بدن
اگر از بیماری فشار خون بالا رنج می برید باید در روش مصرف قهوه سبز دقت بیشتری کنید چراکه مصرف مناسب این قهوه به میزان ۹۳ الی ۱۸۵ میلی گرم به صورت کپسول می تواند فشار شما راتنطیم نموده و باعث بهبودی ان گردد.
اگر جزو افرادی هستید که از کپسول خالص قهوه سبز برای لاغری استفاده می کنید توصیه ما به نحوه استفاده از قهوه سبز لاغری  طبق میزان میلی گرم و یا تعداد مشخص از این کپسول ها در روز می باشد یعنی در حدود ۲ کپسول چهار صد میلی گرم و یا مقدار هفتصد الی هزارو پنجاه میلی گرم در روز می توان مقدار مناسبی برای کاهش وزن و رسیدن به وزنی ایده ال در شما باشد. فراموش نکنید نحوه استفاده از چای سهله به صورت کپسول , نیم ساعت قبل از وعده غذایی به همراه مقداری آب ( یک لیوان) می باشد.

طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری در حالت پودر آن
در مواردی که نمی توانید این ماده لاغر کننده را به صورت کپسول تهیه و مصرف کنید می توانید از عطاری و داروخانه ها پودر ان را تهیه کرده و به مقدار ۶۰ گرم در ۳۰۰ سی سی آب ریخته و در حالت جوش قرار دهید و پانزده دقیقه بعد ظرف را برداشته به مدت ۱ ساعت برای جدا شدن ناخالصی هایش به ان مهلت دهید و از صافی حتما عبور دهید و سپس روزانه دو فنجان از ان را برای لاغری میل نمایید.

 

قهوه سبز سهله ,قهوه سهله ,خرید اینترنتی قهوه سبز سهله , خرید قهوه سبز سهله , دمنوش قهوه سبز سهله , قهوه لاغری سهله

انواع قهوه سبز لاغری سهله...
ما را در سایت انواع قهوه سبز لاغری سهله دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی greencoffee بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت: 11:54

اطلاعات بیشتر در مورد گیاه قهوه سبز

این روزها مصرف قهوه سبز توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. شاید فکر کنید قهوه سبز محصولی متفاوت است یا اینکه در اثر تغییر ژنتیک قهوه بدست می آید. در این مطلب قرار است اطلاعاتی در مورد قهوه سبز اراسه شود. در واقع قهوه سبز همان قهوه معمولی است که به صورت روزانه مور مصرف قرار می گیرد با این تفاوت که قهوه ی سبز هنوز رُست نشده است بنابراین دارای رنگ سبز است. قهوه در حالت اولیه به رنگ همین قهوه سبز است که در اثر تفت دادن و برشته شدن به رنگ قهوه ای در می آورند. با مصرف قهوه سبز خواهید فهمید که نسبت به قهوه ی معمولی طعمی تلخ تر و عطری ای دل انگیزتر دارد. اما قرص‌های مکمل و یا نوشیدنی‌های قهوه ی سبز که این روزها وارد بازار شده که توانسته اند مزه ی آن را دلچسب تر کنند و همچنین مصرف قهوه سبز را بیشتر کنند. البته مصرف قهوه سبز لاغری بیشتر به یک نوشیدنی گیاهی شبیه است. مصرف قهوه ی سبز با توجه به تاثیری که به روی کاهش اشتها می گذارد روند کاهش وزن را به دنبال داردبا مصرف قهوه سبز شخص احساس سیری می کند و باعث می شود که غذای کمتری بخورد. علاوه بر این از خاصیت های قهوه ی سبز قدرت چربی سوزی بالای آن است. به همین دلیل امروزه برای کاهش وزن٬ لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام قهوه سبز تبدیل به محصول پر مخاطبی شده است.
اطلاعاتی در مورد قهوه سبز

کلروژنیک اسید نوعی کافئیک اسید است که مقدار آن در قهوه معمولی کمتر یافت می‌شود. به طور متوسط در هر لیتر قهوه معمولی ۵۰۰-۸۰۰ میلی گرم کلروژنیک اسید موجود است و به مراتب میزان کلروژنیک اسید در قهوه سبز بیشتر از این مقدار است. از دیگر تفاوت چای قهوه سبز نسبت به قهوه معمولی مقدار کافئین کمتر آن است. به طور متوسط قهوه ی سبز حدود ۲۰ درصد قهوه معمولی کافئین بیشتری دارد؛ درنتیجه عوارض ناشی ازکافئین در آن کمتر است و در عوض از مقادیر فراوانی کلروژنیک اسید برخوردار است. دانه‌های قهوه سبز به نسبت قهوه ی معمولی از ۶-۷ درصد کلروژنیک اسید بیشتری برخوردار است. مصرف قهوه سبز میزان ابتلا به بیماری‌های کیسه صفرا، سیروز کبدی و سرطان کبد را کاهش می‌دهد. کافئین فشارخون را افزایش می دهد و همچنین انرژی در دسترس بدن افزایش می‌یابد. در نتیجه فشارخون، ضربان قلب و فعالیت سیتسم قلبی عروقی بالا می رود. اما کلروژنیک اسید باعث کاهش این روند می‌شود. قهوه سبز به علت کلروژنیک اسید بالاتر و کافئین کمتر که دارد از اثرات ضد فشار خون برخوردار است.
اطلاعاتی در مورد قهوه سبز

البته قهوه ی سبز لاغری  مانند هر چیز دیگری زیادی روی و افراط در مصرف آن از مانع خواص آن می شود. علاوه بر این وجود کلروژنیک اسید در قهوه سبز از دیگر علل ضد سرطانی بودن این گیاه است. برای افراد دیابتی مصرف قهوه ی سبز به مراتب بهتر از قهوه ی معمولی است. قهوه سبز به دلیل کلروژنیک اسیدی که دارد از خاصیت فراوانی بهره مند است. کلروژنیک اسید در سیستم عصبی به عنوان یک آنتی اکسیدان فعالیت دارد و یکی از خاصیت های آن سرکوب التهاب در سیستم عصبی است و در افراد مبتلا به یبوست به عنوان یک ملین کاربرد دارد. اثرات ضددیابتی کلروژنیک اسید موجود در قهوه لاغری سهله بیشتر است. این ماده باعث کاهش جذب گلوکز غذا توسط روده‌ها و نیز افزایش جذب گلوکز موجود در خون توسط ماهیچه‌ها می شود. این عوامل باعث کاهش گلوکز موجود در خون می‌شوند و در نتیجه کاهش قند خون را به دنبال دارد. علاوه بر این کلروژنیک اسید موجود در قهوه سبز یک صفراآور است. مصرف قهوه سبز جهت پیشگیری و درمان سنگ‌های کیسه صفرا گیاهان صفرا آور مفید است. این نوشیدنی باعث افزایش جریان صفرا از کیسه صفرا به سمت روده می شود. مصرف قهوه سبز به صورت روزانه از تجمع صفرا در کیسه صفرا جلوگیری می‌کند و از تشکیل سنگ‌های صفراوی جلوگیری می کند.

 

طریقه مصرف قهوه سبز سهله , قیمت قهوه سبز سهله , چای سهله , قیمت قهوه سهله , دمنوش قهوه سهله , قیمت قهوه سبز , قهوه سبز , خرید قهوه سبز اصل

انواع قهوه سبز لاغری سهله...
ما را در سایت انواع قهوه سبز لاغری سهله دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی greencoffee بازدید : 135 تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت: 15:00

ترکیبات قهوه سبز و تاثیر آن بر سلامتی و لاغری

 

قهوه کال یل همان قهوه سبز در درون تر کیبات خود دارای مواد موثری است که برای سلامتی بدن مفید بوده و می تواند برای کاهش وزن و لاغری نیز موثر باشد.

در باره ی ترکیبات قهوه ای سبز و تاثیرات آن امروزه خبر های زیادی منتشر شده است،درتر کیبات قهو سبز و آنتی اکسیدانهای موجود در آن اسید کلروژنیک از مهمترین آنتی اکسیدان ها ی شناخته شده می باشد، به دبیل وجود این ماده ی موثر در ترکیبات قهوه سبز ، این ماده می تواند از ابتلا به بیماری های بسیاری مانند بیماری های کبدی مانند سیروز کبدی که در اثر تجمیع چربی در کبد به وجود می آید ،سنگ کیسه صفرا، سرطان کبد ، بیماری دیابت ، مقاوت به انسولین در بدن و…پیش گیری کند.

به دلیل وجود مقدار کمتری کافئین در ترکیبات قهوه سبز سهله نسبت به قهوه معمولی ، استفاده از آن برای بدن مناسب تر بوده وبا مصرف قهوه سبز فرد کمتر به عوارض ناشی ا کافئین موجود در قهوه دچار خواهد شد.

قهوه سبز در واقع همان قهوه نارس می باشد و به دلیل رنگ سبز آن به قهوه سبز شهرت یافته است ،قرص ها و نوشیدنی ها و عصاره های قهوه سبز از این میه ی کال سبز رنگ تهه می شوند، قهوه سبز طعمی متفاوت با قهوه معمولی دارد و بیشتر مانند یک داروی گیاهی می باشد تا یک نوشیدنی کافئین دار مانند قهوه باشد.

در ترکیبات قهوه سهله به میزان ۲۰ درصد کمتر از قهوه معمولی کافئین وجود دارد ، هم چنین اسید کلروژنیک که یک ماده ی موثر برای بدن است در ترکیبات قهوه سبز از قهوه معمولی بیشتر می باشد ، یبه همین دلیل قهوه ي سبز نسبت به قهوه معمولی مواد موثر بیشتری را برای بدن دردرون خود جای داده است.

اسید کلروژنیک که یک نوع اسید کافئیک می باشد ، در ترکیبات قهوه سبز و قهوه معمولی وجود دارد ، مقدار ۵۰۰تا ۸۰۰میلی گرم اسید کلروژنیک در تر کیبات قهوه معمولی وجود دارد ولی میزان وجود این اسید در ترکیبات قهوه سبز بسیار بیشتر است.

اسید کلروژنیک را می توان در میوه هایی مانند سیب، گلابی، بلوبری و توت فرنگی نیز مشاهده کرد، این اسید به عنوان یک آنتی اکسیدان برای سیستم عصبی عمل کرده و عواملی را که سبب ایجاد التهاب در سیستم عصبی می شوند را مهار می سازد ، هم چنین قهوه سبز به عنوان ملین نیز برای افراد مبتلا به یبوست به کار گرفته می شود.

اسید کلروژنیک وجود در ترکیبات قهوه سبز به عنوان یک صفرا آور بوده و جریان صفرا را از سمت کیسه صفرا به سمت روده افزایش می دهدو مانع از تجمع صفرا در کیسه ی صفرا می شود ، به همین دلیل از تشکیل شدن سنگ در کیسه صفرا پیش گیری می شود.

هر دانه از قهوه ی سبز سهله دارای ۶ تا ۷ درصد اسید کلروژنیک می باشد ولی این یزان در قهوه معمولی بسیار کمتر می باشد ، به همین دلیل ترکیبات قهوه سبز خاصیت ضد سرطانی داشته و قهوه سبز جزء مواد دارویی به حساب می آید، هم چنین اسید کلروژنیک موجود در قهوه سبز سبب افزایش میزان چربی سوزی در بدن شده و برای لاغری و کاهش وزن بسیار مناسب می باشد.

 

به دلیل این که ترکیبات قهوه سبز لاغری سهله دارای مقدار کافئین کمتری نسبت به قهوه معمولی می باشد ، مقدار انرژی را در بدن افزایش داده ، در نتیجه ضربان قلب و فعالیت های سیستم های قلبی عروقی نیز افزایش پیدا می کند، هم چنین اسید کلروژنیک موجود در تر کیبات قهوه سبز سبب می شود که فشار خون در بدن کاهش پیدا کند، به همین دلیل از قهوه سبز برای کاهش فشار خون استفاده ی شود.

 

 

قهوه سبز لاغری , قهوه ی سبز , خرید قهوه سبز , دمنوش قهوه سبز , قهوه ی سبز لاغری , چای قهوه سبز , قهوه سبز اصل 

انواع قهوه سبز لاغری سهله...
ما را در سایت انواع قهوه سبز لاغری سهله دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی greencoffee بازدید : 111 تاريخ : يکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت: 17:54