انواع قهوه سبز لاغری سهله

ساخت وبلاگ

قهوه سبز را چگونه دم کنیم

 

قبل از اینکه به نحوه درست کردن قهوه سبز بپردازیم بهتر است با این نوع قهوه و مکمل های لاغری ان بیشتر آشنا شویم تا بتوانیم در ادامه به طرز تهیه قهوه سبز برای لاغری به منظور تاثیرات بیشتر دقت بیشتری نماییم. قهوه که دارای دو نوع سبز و معمولی است این روزها بسیار در تبلیغات و کمپانی های تولید کننده مکمل های لاغری استفاده می شود. این که قهوه لاغر کننده سبز و معمولی و یا مکمل هایی که در ساختارشان از این دونوع قهوه و بالاخص قهوه ی سبز استفاده میشود , کدامیک تاثیر بیشتری در لاغری دارد جای بحث فراوانی است که در ادامه به طور مجمل و مختصر به آن خواهیم پرداخت.

زمانی که شما به درست کردن قهوه سبز می پردازید و به صورت دم کرده این قهوه را مورد استفاده خود قرار می دهید می توان به طور مسلم بیان نمود که دارای تاثیرات بهتر و عوارض کمتری نسبت به مکمل های آن خواهد داشت. شاید در بسیاری از تبلیغات از واژه قهوه لاغر کننده سبز در محصولاتشان استفاده شده باشد و تاثیر انها در لاغری نیز تا حدودی تاثیر گذار باشد ولی یقینا هرچیزی به صورت طبیعی و خالص دارای تاثیرات به نسبت بیشتری خواهد بود. مسلما طرز تهیه قهوه سبز برای لاغری به مراتب راحتر و شاید کم هزینه تر از مکمل های قهوه لاغر کننده سبز بوده و می توان با خیال راحتر به مصرف آن نیز اقدام نمود.

روش های رایج برای درست کردن قهوه لاغری سهله

امروزه در بسیاری از رسانه های اجتماعی از روش درست کرده قهوه سبز به شکل و شیوه های گوناگون صحبت به میان امده و اینکه کدام روش اصولی تر و دارای تاثیر گذاری به مراتب بهتری است جای بحث و سوال است و همچنان نتایج کافی در این رابطه منتشر نشده است ولی ما به چند روش بسنده می کنیم و بصورت مختصر نحوه درست کردن قهوه لاغر کننده سبز را برای شما شرح می دهیم.

جوشاندن قهوه لاغر کننده سبز در قهوه جوش

شاید این رایج ترین روش درست کردن قهوه سبز در اکثر مناطق باشد . در این نوع از طرز درست کردن قهوه سبز ابتدا به اندازه فنجان که معمولا یک فنجان انتخاب می شود می توان مقدار یک قاشق مرباخوردی پودر قهوه لاغر کننده سبز( البته خود قهوه سبز باید آسیاب شده و تبدیل به پودر گردد) را به آب جوش اضافه نموده ودر قهوه جوش ریخته و به مدت ۱۵ دقیقه منتظر دم کشیدن ان ماند بعد این زمان قهوه آماده شده را از صافی عبور داده و بعد خنکی ان, میل نمایید.

جوشاندن قهوه لاغر کننده سبز در شیرداغ کن

در این روش اگر قهوه جوش در دسترس شما نیست می توانید از شیر داغ کن یا قوری برای درست کردن قهوه سبز استفاده کنید مانند روش قبل مواد قهوه لاغر کننده سبز را اماده کرده و در داخل شیر داغ کن بریزید در قهوه معمولی اغلب از شکر برای شیرین کردن استفاده می شود ولی چون چای قهوه سبز نوعی لاغرکننده محسوب می شود در نتیجه اضافه نکردن شکر عاقلانه تر است مخلوط حاصل را روی گاز گذاشته و منتظر آماده شدن باشید فراموش نکنید که پس از قرار دادن روی گاز از هم زدن قهوه ی سبز لاغری و آب خودداری کنید . بعد دقایقی خواهید دید که عطر قهوه سبز در فضای آشپزخانه منتشر می شود در این زمان باید منتظر بالاآمدن قهوه از شیر داغ کن باشید زمانی که این حالت رخ داد یعنی قهوه شما آماده است و می توانید پس از خنک شدن و ریختن در فنجان ان را میل نمایید. نکته مهم اینکه جوشیدن قهوه لاغر کننده سبز روی حرارت مناسب نیست چرا که خواص آن به مراتب کمتر خواهد شد باید حالتی دمنوش مانند به خود بگیرد چرا که نسبت به قهوه معمولی ملایم تر و رقیق تر خواهد بود.

طریقه درست کردن قهوه سبز به صورت کیسه ای

این روش درست کردن قهوه سبز راحترین گزینه می باشد که مقداری اب را جوشانده در فنجان یا لیوان ریخته و سپس یک تی بک یا قهوه لاغر کننده سبز کیسه ای را داخل ان قرار داده چند دقیقه صبرنموده و قهوه اماده شده را میل نمایید.

 

قهوه سبز لاغری سهله , قهوه ی سبز سهله , دمنوش لاغری سهله , چای سبز سهله , چای لاغری سهله , دمنوش سهله

 

انواع قهوه سبز لاغری سهله...
ما را در سایت انواع قهوه سبز لاغری سهله دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی greencoffee بازدید : 72 تاريخ : پنجشنبه 3 خرداد 1397 ساعت: 14:11

آیا قهوه‌ ی سبز لاغرکننده است؟

کم کردن وزن٬ چربی سوزی و رسیدن به تناسب اندام دغدغه ای است که در سرتاسر دنیا مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند. برای کاهش وزن روش های گوناگونی پیشنها می شود اما اخیراً مکمل‌هایی با نام دمنوش قهوه سبز سهله وارد بازار شده است که ادعای چربی‌سوز می‌کند. شاید افراد زیادی هستند که به دنبال لاغری بی دردسر و راه های سریع هستند. با ادعای تولیدکنندگان مکمل‌های قهوه سبز این گیاه دارای اثرات کاهش وزن است. علت اصلی کاهش وزن با مصرف قهوه معمولی محتوای بالای کافئین آن است.از ویژگی های که کافئین قهوه سبز می توان به تحریک چربی سوزی٬ سرکوب چربی‌سازی در بدن٬ افزایش سطح انرژی بدن و اثرات گرمازایی اشاره کرد. در حقیقت کافئین موجود در قهوه سبز لاغری بسیار کمتر از قهوه معمولی است. در حدی که نمی توان علت اثرات لاغری این گیاه را به کافئین آن نسبت داد. در واقع مواد شیمیایی دیگری مانند کلروژنیک اسید موجود در این گیاه علت اثرات لاغرکننده آن است.
آیا قهوه سبز لاغر کننده است
مصرف قهوه سبز رژیمی با تاثیری که بر کاهش اشتها و ایجاد سیری می کند باعث کاهش وزن شده و به تناسب اندام کمک می کند. از خواصی که نوشیدنی قهوه سبز اصل در این زمینه دارد چربی‌سوزی قوی و کاهش اشتهای موثر است. این نوشیدنی سریع‌الاثر بوده و کاهش وزن باور نکردنی به دنبال دارد. با مصرف قهوه می توان از خواص انرژی‌ دهنده آن در طول روز بهره برد. روش های طب سنتی و داروهای گیاهی برای لاغر شدن نسبت به داروهای شیمیایی عوارضی به همراه ندارد. متاسفانه این روزها بازار پر از داروهای شیمیایی شده که مژده ی لاغری و کاهش وزن را به مخاطبان می دهد. مسلما مواد شیمیایی خطرات و عوارض جانبی فراوانی به همراه دارد. در حالی که طب سنتی با استفاده از روش های درمانی گیاهی و سالم درمان موثرتری را پیشنهاد می کند. شاید در میان شلوغی بازار دارو و روش های رسیدن به تناسب اندام انتخاب سخت باشد اما با کمی تحقیق و مشورت با افراد متخصص مطمئنا قهوه ی سبز را بهترین روش خواهید دانست.
مصرف قهوه سبز لاغر کننده است
شاید این سوال برای همه پیش بیاید که آیا دمنوش لاغری سهله واقعا لاغر کننده است؟ شاید خیلی ها این نکات مثبت را تبلیغات تولیدکنندگان می دانند اما در حقیقیت قهوه ی سبز حاوی نوعی آنتی‌اکسیدان قوی است. با توجه به مطالعات انجام شده این آنتی‌اکسیدان به تنظیم فشار‌خون کمک می کند. علاوه بر این نوشیدنی قهوه ی سبز به مقاومت در مقابل انسولین و کنترل قند خون به بدن کمک می رساند. با توجه به خواص بی نظیر این ماده ی گیاهی باید به دفع شدید صفرا و به‌دنبال آن کاهش کلسترول در بدن نیز اشاره داشت. علاوه بر این موارد ذکر شده، قهوه سبز مانع جذب برخی قندها می‌شود. که در‌ نتیجه اختلال در جذب قندها، مانع ورود انرژی زیاد به بدن می شود. این نتایج بدست آمده طی تحقیقات و مطالعات انجام شده کسب شده است.

 

اما مطمئنا آزمایشات بیشتری به روی این ماده انجام می گیرد تا علت این ویزگی های معجزه گر بیشتر روشن شود. شاید سوال خیلی ها در مورد مصرف قهوه ی سرد این باشد که آیا می توان به هر اندازه در طول روز مصرف کرد؟ مطمئنا زیاده روی در هر امری پسندیده نیست. برای کسب خواص مفید دمنوش قهوه سبز نیز باید آن را در حد منطقی مصرف کرد. در غیر این صورت به جای فایده، به بدن ضرر می‌ رساند. اگر قهوه سبز بیش از اندازه مصرف شود نه تنها مفید نیست بلکه مشکلات و عوارضی را به‌دنبال خواهد داشت. مصرف افراطی این نوشیدنی باعث افزایش ماده در خون می‌شود که می تواند باعث سفت شدن دیواره قلب و عروق شود.

 

قهوه سبز لاغری , قهوه ی سبز , خرید قهوه سبز , دمنوش قهوه سبز , قهوه ی سبز لاغری , چای قهوه سبز , قهوه سبز اصل 

انواع قهوه سبز لاغری سهله...
ما را در سایت انواع قهوه سبز لاغری سهله دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی greencoffee بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 31 ارديبهشت 1397 ساعت: 18:38

قهوه سبز با قهوه معمولی چه تفاوتی دارد؟

قهوه به عنوان یکی از پر طرفدارترین نوشیدنی ها سالانه به مقادیر فراوانی در سراسر جهان مصرف می شود. همه ی ما با قهوه معمولی که روزانه مصرف می شود آشنا ستیم اما این روزها نام قهوه بر سر زبان ها افتاده است. شاید بعضی ها فکر می کنند قهوه سبز محصولی متفاوتی است و یا اینکه در اثر تغییر زنتیک بوجود آمده است اما حقیقتا قهوه سبز همان دانه‌های قهوه معمولی هستند که فرآیند رُست شدن هنوز روی آن ها صورت نگرفته است. دانه های سبز قهوه حاوی ترکیباتی است که به آن ها کلرژنیک اسید گفته می‌شود. کلرژنیک اسید یک نوع آنتی اکسیدان است که کاهش فشار خون و همچنین چربی سوزی را به دنبال دارد. دانه های سبز قهوه ی اولیه را رست می دهند و به رنگ قهوه ای در می آید که ما به صورت روزانه می بینیم. هنگامی که دانه‌های قهوه رُست می‌شوند بطور چشمگیری کلرژنیک اسید آن کاهش می یابد. به همین دلیل قهوه سبز سهله نسبت به قهوه‌‌‍‌های تفت شده دارای خواص بیشتری است. با این حال می توان گفت که قهوه ی سبز با قهوه های معمولی تفاوت های ویژه ای دارد و تفاوت آن ها تنها در حد تفاوت رنگ نیست.
تفاوت قهوه سبز با قهوه معمولی

ماده مؤثر موجود درقهوه ی سبز کلروژنیک اسید است که بر اساس مطالعات انجام شده این ماده به عنوان پیشگیری کننده از ابتلا به بیماری‌هایی چون بیماری‌های کبدی، سنگ کیسه صفرا، سیروز کبدی، سرطان کبد، دیابت، مقاومت به انسولین، فشار خون و یبوست و …. شناخته شده است. علاو بر این محققان از اثرات لاغرکننده قهوه سبز تاکید دارند. میزان کلروژنیک اسیدی در قهوه معمولی و هم قهوه سبز لاغری موجود است اما مقدار آن در قهوه سبز به مراتب بیشتر است. به شکلی که در هر لیتر قهوه معمولی یا قهوه سیاه ۵۰۰-۸۰۰ میلی گرم کلروژنیک اسید وجود دارد که این مقدار در قهوه سبز بسیار بالاتر از قهوه معمولی است. قهوه معمولی از کافئین بیشتری و قهوه سبز لاغری سهله از کلروژنیک اسید بیشتری برخوردار است، کافئین باعث افزایش فشار خون می شود و با مصرف قهوه معمولی انرژی در بدن افزایش می یابد. درنتیجه باعث افزایش فشار خون، ضربان قلب و فعالیت سیستم قلبی عروقی بدن می شود. اما در مقابل آن کلروژنیک اسید کاهش فشار خون را به دنبال دارد. درنتیجه قهوه ی سبز سهله به دلیل دارا بودن کلروژنیک اسید بالاتر و کافئین کمتر اثرات ضدفشار خون دارد.
تفاوت قهوه سبز با قهوه معمولی

تفاوت قهوه سبز با قهوه معمولی بیشتر از ان چیزی است که گفته شد. مقدار کلروژنیک اسیدی که در قهوه سبز موجود است نسبت به سایر قهوه های معمولی بسیار بیشتر است و به همین علت از اثرات متابولیسمی زیادی برخوردار است. علاوه بر این قهوه سبز و قهوه معمولی در مقدار کافئین تشکیل دهنده نیز با هم فرق دارند. قهوه سهله نسبت به قهوه معمولی دارای طعمی بسیار تلخ و عطری دل انگیز است. قهوه ي سبز حدود ۲۰ درصد از کافئین قهوه معمولی را در خود دارد. به همین علت قهوه سبز عوارض کافئین زیادی که در قهوه معمولی وجود دارد را ندارد و به جای آناز مقادیر بسیاری کلروژنیک اسید برخوردار است. همانطور که گفته شد قهوه سبز در واقع همان قهوه معمولی است با این تفاوت که هنوز نرسیده است و رنگ آن سبز است که نشان دهنده کال بودن و نرسیدن قهوه است. امروزه به دلیل دغدغه ی مردم برای رسیدن به وزن دلخواه و برخورداری از تناسب اندام مصرف قهوه ی سبز طرفداران زیادی ویدا کرده است. همچنین تولید کنندگان دست به تولید قرص های مکمل و نوشیدنی های مکمل قهوه ی سبز زده اند و بازار این محصول را حسابی داغ کرده اند. طعم تلخ مزه قهوه در نوشیدن این نوع قهوه به چشم نمی آید یشتر به دمنوش های گیاهی شبیه است.

 

قهوه سبز لاغری سهله , قهوه ی سبز سهله , دمنوش لاغری سهله , چای سبز سهله , چای لاغری سهله , دمنوش سهله

انواع قهوه سبز لاغری سهله...
ما را در سایت انواع قهوه سبز لاغری سهله دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی greencoffee بازدید : 94 تاريخ : يکشنبه 26 فروردين 1397 ساعت: 16:31

ترکیبات قهوه سبز و تاثیر آن بر سلامتی و لاغری

 

قهوه کال یل همان قهوه سبز در درون تر کیبات خود دارای مواد موثری است که برای سلامتی بدن مفید بوده و می تواند برای کاهش وزن و لاغری نیز موثر باشد.

در باره ی ترکیبات قهوه ای سبز و تاثیرات آن امروزه خبر های زیادی منتشر شده است،درتر کیبات قهو سبز و آنتی اکسیدانهای موجود در آن اسید کلروژنیک از مهمترین آنتی اکسیدان ها ی شناخته شده می باشد، به دبیل وجود این ماده ی موثر در ترکیبات قهوه سبز ، این ماده می تواند از ابتلا به بیماری های بسیاری مانند بیماری های کبدی مانند سیروز کبدی که در اثر تجمیع چربی در کبد به وجود می آید ،سنگ کیسه صفرا، سرطان کبد ، بیماری دیابت ، مقاوت به انسولین در بدن و…پیش گیری کند.

به دلیل وجود مقدار کمتری کافئین در ترکیبات قهوه سبز سهله نسبت به قهوه معمولی ، استفاده از آن برای بدن مناسب تر بوده وبا مصرف قهوه سبز فرد کمتر به عوارض ناشی ا کافئین موجود در قهوه دچار خواهد شد.

قهوه سبز در واقع همان قهوه نارس می باشد و به دلیل رنگ سبز آن به قهوه سبز شهرت یافته است ،قرص ها و نوشیدنی ها و عصاره های قهوه سبز از این میه ی کال سبز رنگ تهه می شوند، قهوه سبز طعمی متفاوت با قهوه معمولی دارد و بیشتر مانند یک داروی گیاهی می باشد تا یک نوشیدنی کافئین دار مانند قهوه باشد.

در ترکیبات قهوه سهله به میزان ۲۰ درصد کمتر از قهوه معمولی کافئین وجود دارد ، هم چنین اسید کلروژنیک که یک ماده ی موثر برای بدن است در ترکیبات قهوه سبز از قهوه معمولی بیشتر می باشد ، یبه همین دلیل قهوه ي سبز نسبت به قهوه معمولی مواد موثر بیشتری را برای بدن دردرون خود جای داده است.

اسید کلروژنیک که یک نوع اسید کافئیک می باشد ، در ترکیبات قهوه سبز و قهوه معمولی وجود دارد ، مقدار ۵۰۰تا ۸۰۰میلی گرم اسید کلروژنیک در تر کیبات قهوه معمولی وجود دارد ولی میزان وجود این اسید در ترکیبات قهوه سبز بسیار بیشتر است.

اسید کلروژنیک را می توان در میوه هایی مانند سیب، گلابی، بلوبری و توت فرنگی نیز مشاهده کرد، این اسید به عنوان یک آنتی اکسیدان برای سیستم عصبی عمل کرده و عواملی را که سبب ایجاد التهاب در سیستم عصبی می شوند را مهار می سازد ، هم چنین قهوه سبز به عنوان ملین نیز برای افراد مبتلا به یبوست به کار گرفته می شود.

اسید کلروژنیک وجود در ترکیبات قهوه سبز به عنوان یک صفرا آور بوده و جریان صفرا را از سمت کیسه صفرا به سمت روده افزایش می دهدو مانع از تجمع صفرا در کیسه ی صفرا می شود ، به همین دلیل از تشکیل شدن سنگ در کیسه صفرا پیش گیری می شود.

هر دانه از قهوه ی سبز سهله دارای ۶ تا ۷ درصد اسید کلروژنیک می باشد ولی این یزان در قهوه معمولی بسیار کمتر می باشد ، به همین دلیل ترکیبات قهوه سبز خاصیت ضد سرطانی داشته و قهوه سبز جزء مواد دارویی به حساب می آید، هم چنین اسید کلروژنیک موجود در قهوه سبز سبب افزایش میزان چربی سوزی در بدن شده و برای لاغری و کاهش وزن بسیار مناسب می باشد.

 

به دلیل این که ترکیبات قهوه سبز لاغری سهله دارای مقدار کافئین کمتری نسبت به قهوه معمولی می باشد ، مقدار انرژی را در بدن افزایش داده ، در نتیجه ضربان قلب و فعالیت های سیستم های قلبی عروقی نیز افزایش پیدا می کند، هم چنین اسید کلروژنیک موجود در تر کیبات قهوه سبز سبب می شود که فشار خون در بدن کاهش پیدا کند، به همین دلیل از قهوه سبز برای کاهش فشار خون استفاده ی شود.

 

 

قهوه سبز لاغری , قهوه ی سبز , خرید قهوه سبز , دمنوش قهوه سبز , قهوه ی سبز لاغری , چای قهوه سبز , قهوه سبز اصل 

انواع قهوه سبز لاغری سهله...
ما را در سایت انواع قهوه سبز لاغری سهله دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی greencoffee بازدید : 90 تاريخ : جمعه 24 فروردين 1397 ساعت: 15:00